سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلام ناب اسلامی
ثامن تم
طراح قالب
ثامن تـــم

         

خودآرایی،جلوه گری و آرایش زنان برای نامحرمان به خاطر جاذبه های مهیّج آن، آتشی است سوزان بر روح و جان جوانان و مردان که آثار مصیبت بار آن، آزادگی روانی،بیماری روحی،بی قراری،هیجان،ناکامی و به دنبال آن،جنایت و... می باشد!!

به یک نمونه از آثار وحشت انگیز و دل خراش ناپوشیدگی و آرایش و خود نمایی زنان توجه فرمائید:

مرد جوانی سراسیمه و نگران به نیروی انتظامی مراجعه کرد و اظهار داشت همسرم به طرز فجیعی در منزل گشته شدهاست. مأمورین سریع در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده نمودند خانم جوانی در حالی که لباسهایش پاره پاره شده با ضربات کارد از پا در آمده است.

پس از تحقیقات و بررسی های غیر محسوس، جوانی به عنوان مظنون بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت. وی پس از دروغگوئی های مکرّر،تسلیم گردید و با گریه و زاری و استمداد از مأمورین،پرده از روی این جنایت برداشته،چنین اظهار کرد:

این زن جوان با چهره آراسته و زینت و آرایش در محل رفت و آمد می نمود. من با مشاهده آن وضع چندین بار سر راهش را گرفتم که با مخالفت شدید او روبرو شدم و در نهایت من که بی قرار شده بودم،یک روز که شوهرش از منزل خارج گردید،از دیوار وارد منزل شدم و قصد اذیت و آزار او را داشتم اما او مقاومت کرد و با من درگیر شد.

من که هیچگونه کنترلی از خود نداشتم،لحظه ای حالت جنون پیدا کردم،داخل آشپزخانه شده،کاردی برداشتم و او را با چند ضربه از پای در آوردم!!

در این واقعه هولناک نیز،زن جوانی، قربانی خودآرایی و جلوه گری نامشروعش گردید و راهی دوزخ شد!!

جوانی به خاطر چشم چرانی و زهر مسموم نگاه به اعدام محکوم گردید!!

همسر آن زن هم که در ارتکاب این جنایت شریک بود،در آتشی که خود بر افروخته بود سوخت و به خاطر بی تفاوتی و بی غیرتی، زندگیش از هم پاشید و خانواده هائی هم، شرمسار و بی آبرو گردیده، روزگارشان سیاه شده، به عزا و ماتم نشستند!!

 آسیب شناسی شخصیت زن:148

خودنمائی


پنج شنبه 91/1/10 .:. 10:4 صبح .:. خادمة الزهراء نظرات ()
.:. کدنویسی : وبلاگ اسکین .:. گرافیک : ثامن تم .:.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 52
کل بازدیدها: 165220